Може українською? Тисні – Ru / Ukr ☝️ 
При оплаті "наложним платежем" ми оплачуємо за "переказ грошей" – при замовленні ви заощаджуєте 30-100 грн! ️Захисникам України 💙💛 — знижка 5-10 %
phone-icon
Замовити дзвінок

Як вибрати автомобільний компресор для підкачки шин на 12 вольт для Daewoo Lanos, Chevrolet Lanos

Як вибрати автомобільний компресор для підкачки шин на 12 вольт для Daewoo Lanos, Chevrolet Lanos

Автомобільний компресор для підкачування шин на Daewoo Lanos, Sens, Chevrolеt Lanos

Автомобільний компресор – електричний пристрій, призначений для накачування шин і камер авто. По-справжньому над покупкою цього пристрою замислюються після того, як довелося скористатися ножним або ручним насосом для підкачування колеса автомобіля. Той, хто пройшов через це знає - завдання з розряду важкоздійснюваних. А все тому, що, на жаль, ножні/ручні насоси, тому що вони виготовлені в Китаї, не качають. З їх допомогою можна лише спустити колесо. Вони обладнані жахливими ковпачками, через які просочується повітря, невідомо з чого і як зроблена камера та поршень. Легше каменем висікти іскру, ніж досягти чергової порції повітря з китайської фуфло-прилади))).

Моя "сумна" історія

Я часто міняю колеса на СТО і відповідно там і підкачую шини. Але одного дня я зі злегка спущеним колесом опинився в місці, де до найближчого СТО було кілометрів п'ятдесят. Недовго думаючи я витяг ножний насос із багажника і приступив до підкачування. Варто зауважити, що як тільки я одягнув ковпачок, повітря вже чомусь стало виходити з колеса. Після того, як я хитнув 100 разів я подивився на стрілку манометра - жахнувся від цифри 1,5 атм (на початок підкачування було більше - 1,8 атм). За сотнею разів була ще одна в дуже динамічному темпі. Після яких тиск на манометрі – 1,3 атм та пульс – 300 ударів на хвилину. Я зірвав ковпачок манометра на позначці 1 атм - колесо було неабияк підпущене. Розчаруванню моєму не було меж. Мені виїжджати – а тут таке. Зізнатись чесно — не відразу після цього випадку купив компресор. Але пам'ятаю точно, що після описаної вище неприємності, що кожного разу, коли я бачив якогось водія з компресором для авто, я завжди дивився на його власника із захопленням, підсвідомо зараховуючи власника девайса до божества. Нещодавно я купив собі автокомпресор. Підкачувати стало зручно. Я задоволений, що зробив цю покупку – потрібна річ.

Як правильно вибрати автокомпресор?

Я, коли купував, обійшов кілька продавців скрізь все розпізнав - які моделі, плюси мінуси, відмінності між собою. Моє завдання було підібрати автомобільний компресор на 12в за нормальною ціною, але в той же час хорошої якості. Компресор для машини - аби дешевше мене не цікавив. І звичайно мені не потрібен компресор, який згорів би з першого разу або в самий невідповідний момент. Якось так я пояснював продавцям свої вимоги. Зрештою кілька продавців у різних місцях рекомендували мені зупинитися на одній із моделей, що власне я й зробив. Цей компресор для підкачування шин був не найдорожчий, але має ряд переваг, яких були позбавлені моделі, що конкурують з ним.

А поки давайте трохи розберемося в автокомпресорах, щоб Ваш майбутній вибір був більш менш усвідомлений. Отже, конструктивно автомобільні компресори на 12 вольт діляться на три групи – поршневі, мембранні та ротаційні. В основі поршневого – камера та поршень. Поршень здійснює зворотно-поступальні рухи за аналогією з рухом поршня двигуна внутрішнього згоряння – багато хто пам'ятає його схему зі школи. При русі поршня назад повітря набирається в камеру компресора, під час руху вперед це повітря з камери перетворюється на шину. Що стосується мембранного компресора, то його основним робочим елементом є мембрана. Принцип роботи мембранного схожий на принцип роботи поршневого – тут теж є поршень, який здійснює зворотно-поступальні рухи. При русі поршня (і мембрани) назад відбувається засмоктування повітря в насос. Відповідно при русі поршня і мембрани вперед це повітря з камери насоса надходить в шину. Т.к. поршневий і мембранний - два основні види компресорів для легкових автомобілів, то принцип ротаційної дії ми розглядати не будемо.

Основні переваги поршневого в порівнянні з мембранним компресором:
⚡ Забезпечують більший тиск (до 7-10 атм, мембранний – до 4-х);
⚡ Можуть працювати під час морозу (мембранний може залипати);
⚡ Швидше накачують шину;
В силу вищепереліченого найбільшого поширення набули поршневі насоси.


Поршневі насоси. На що слід звертати увагу при покупці?

⚡ На продуктивність. Скільки літрів повітря може закачати за хвилину? На ринку представлені різні моделі автокомпресорів для підкачування шин Ланос, Сенс, Шевроле Ланос з продуктивністю від 15 до 35 літрів/секунду. На думку більшості автомобілістів для нормальної роботи, цей показник має бути в районі – 30-40 л/сек. Чим менша продуктивність, тим більше часу потрібно на накачування. Погодьтеся на морозі, під дощем чи вночі є різниця качати 5 або 10 хвилин.

⚡ На довжину шнура. Дуже важливо, щоб була можливість після підключення компресора для авто до джерела живлення «дотягнутися» до будь-якого з коліс. Достатня величина – від 4-х метрів. За такої довжини, якщо Ви запитали від акумулятора, можна не по корпусу машини, а по землі навколо автомобіля розкласти провід до заднього колеса з протилежного боку акумулятору.

⚡ На тривалість безперервної роботи. Скільки хвилин може працювати без паузи? Більшість портативних автомобільних компресорів від прикурювача розраховано на 15-30 хвилин безперервної роботи при температурі 23 градуси. Після чого йому потрібно давати охолонути. Причому час «перепочинку» – до 20 хвилин.

⚡ На точність шкали манометра. Якщо вона не більше 0,1 атм – це нормально. А якщо показує плюс-мінус 0,3 атм – це не добре, т.к. недокачані або перекачані на 0,3 атм шини не будуть належним чином виконувати свою функцію з усіма наслідками, що випливають.

⚡ На читабельність шкали манометра. На ринку є манометри з ледь помітними шкалами значень. Потрібно бути уважним, щоби не купити такий.
На якість штекера (наконечника) та надійність його з'єднання із сосочком шини. Чи труїть? Чи зручно вдягатися? Все це важливе.

⚡ На наявність додаткових пристроїв та різних насадок. Для підкачування м'ячів, човнів, наприклад.

⚡ На наявність у комплекті сумки для компресора для підкачування коліс. При покупці він йде в пінопласті, кульках та у картонній коробці. Але ж так не повозиш. Добре, коли є спеціальна сумка для зберігання як самого компресора так і проводів, насадок - всього того, що йде в комплекті.

⚡ На спосіб живлення. Є моделі, які запитуються тільки від прикурювача, а є універсальні моделі, в яких передбачений варіант живлення не тільки від прикурювача, але ще й від акумулятора. Моделі універсальні хороші для тих, у кого не працює або відсутній прикурювач. Крім того, акумулятор все ж таки потужності трохи більше видає.

⚡ На наявність запобіжника. Є моделі, в яких він є, і такі, в яких його немає. Якщо ні – це погано.

⚡ На масу автокомпресора. Чим більша маса – тим краще. Чому? Значить, камера більша, а значить вища швидкість накачування – а це один із найважливіших критеріїв. Ще залежність – більша маса – більше металевих деталей. А китайські одноденні насоси ламаються з тієї причини, що в основному ті деталі, які мають бути з металу, зроблені з пластику.

⚡ На наявність системи "авто-стоп". Тут суть у наступному - як тільки компресор накачує шину до необхідної величини, він відключається. Достатньо зручно.

⚡ На наявність ліхтаря. Зручно, якщо є можливість підсвічування шини. У цьому випадку виключається необхідність шукати навпомацки місце, куди одягається штекер компресора. Хоча не факт, що це потрібно більшості покупців.

⚡ На наявність підставки. Є моделі обладнані підставками та їх можна поставити на землю, а є такі, які необхідно тримати в руках. Я думаю кожен погодитися з тим, що 5-10 хвилин тримати в руках 2 кг вібруючий предмет задоволення з розряду мало приємних.

⚡ На зовнішній вигляд. Важливо зважати і на цей показник. Якщо перед вами щось ненадійне, пластикове та кволе, то подумайте, а чи варто за це платити взагалі? У кращому випадку – Ви викинете компресор для підкачування шин на Daewoo Lanos, Sens, куплений за 600 грн. У найгіршому – у складній ситуації, коли потрібно накачати шину, а автокомпресор не працює, Ви заплатите більше – наприклад, за евакуатор. Ідемо далі. Найчастіше компресор у металевому корпусі більш надійний, ніж у пластиковому. Зверніть увагу і на штекер - якщо він з латуні, то буде меншою мірою схильний до корозії. Ще дуже важливо оцінити якість гумового шлангу. Воно має бути на хорошому рівні, адже це один із ключових елементів обладнання, який відповідає за передачу високого тиску у шину.


Є ще група параметрів, але їх зазвичай у момент покупки оцінити неможливо. Це важливі показники, про які ви повинні пам'ятати і як мінімум дізнаватись у продавця. До них належать:
⚡ Рівень шуму під час роботи;
⚡ Ступінь нагрівання штекера насоса під час накачування і то наскільки зручно брати його голими руками. Є такі моделі, які досить сильно нагріваються і при цьому позбавлені захисту – брати руками такий штекер неприємно;
⚡ Рівень вібрації під час роботи, а також наявність гумових п'ят на опорах. Є моделі, які під час роботи стоять дома. А є такі, які кудись там починають зміщуватися.

Підсумок

Важливо на регулярній основі оглядати електричний кабель щодо наявності пошкоджень і тріщин і лагодити його вчасно! Правильно підібраний автомобільний компресор для Ланос, Сенс, Шевроле Ланос це дуже корисний пристрій, який дбатиме про Вашу безпеку та комфорт. Особливо корисно воно для тих хто їздить або на великі відстані або за місто, де в разі чого на допомогу чекати ні звідки. Вдалої покупки!
Коментарі