🚚 Доставка — без передоплати 
🎁 Безкоштовна доставка — від 1999 грн 
Комісія при "накладеному платежі"  0 грн
💙💛 Захисникам України — знижка до 10 %
Пакування більшості товарів — за наш рахунок 
Мовою країни скреп 🙂👿 ? Тисни — Клієнту 👇
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
(068) 497-95-27. (066) 340-62-90
Наша адреса
Україна, Харків, вул. В-Гіївська, 76а
Телефони
Графік роботи
  • ПН-СБ: 08:00 - 21:00
  • НД: 08:00 - 15:00
E-mail
Наша адреса
Україна, Харків, вул. В-Гіївська, 76а
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Політика повернення

1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець має право на обмін Товару належної якості (далі – Якісний Товар) протягом 14 календарних днів, не враховуючи дня покупки.
 
2. Критерії Якісного Товару:
2.1. Товар не має пошкоджень (не порваний, не зламаний, не забруднений, відсутні явні сколи, подряпини, порізи тощо).
2.2. Збережене заводське пакування в первісному вигляді, включаючи бирка та ярлики.
2.3. Збережена повна комплектація – відповідно до оформленого Замовлення.
2.4. Відсутні сліди розкриття та експлуатації.
2.5. Товар перебуває у робочому стані.
2.6. У Покупця є документ, що підтверджує покупку (чек або накладна).
 
3. Повернення Якісного Товару здійснюється за рахунок Покупця.
 
4. Порядок повернення Якісного Товару:
4.1. Зв’яжіться з Продавцем та повідомте про намір повернути Товар, вказавши причину повернення.
4.2. Якщо Ви здійснювали передоплату — повідомте Продавцю номер картки (або розрахункового рахунку) для повернення коштів.
4.3. Надійно упакуйте Товар (зовні та всередині), щоб виключити пошкодження під час транспортування, та відправте за адресою, вказаною Продавцем.
4.4. Після отримання Товару та підтвердження відповідності умовам повернення (див. п.2) Продавець перерахує кошти протягом 2 робочих днів на зазначену картку / розрахунковий рахунок за вирахуванням транспортних витрат.
 
5. Товар Неналежної Якості – це товар, який не відповідає критеріям п.2.
 
6. Повернення Товару Неналежної Якості здійснюється за рахунок Продавця.
 
7. Порядок повернення Товару Неналежної Якості:
7.1. Зв’яжіться з Продавцем, повідомте про причину повернення та надішліть фото, що підтверджують наявність браку, у Viber (066) 340-62-90.
7.2. Повідомте, як Ви хочете розв'язати питання: повернення коштів, заміна на такий самий Якісний Товар або обмін на інший товар.
7.3. Якщо Ви обираєте повернення коштів:
7.3.1. Повідомте Продавцю номер картки / розрахункового рахунку (якщо була передоплата).
7.3.2. Надійно упакуйте та відправте Товар за адресою, вказаною Продавцем.
7.3.3. Після отримання Товару та підтвердження браку Продавець перерахує кошти протягом 2 робочих днів на зазначену картку.
7.4. Якщо Ви обираєте заміну Товару:
7.4.1. Надійно упакуйте та відправте Товар за адресою, вказаною Продавцем.
7.4.2. Після отримання Товару та підтвердження браку Продавець відправить протягом 2 робочих днів Якісний Товар.
 
8. У випадку, якщо Покупець не забрав замовлення з відділення кур’єрської служби (і не оплатив його), він зобов’язаний компенсувати Продавцю транспортні витрати за доставлення в обидві сторони. Сума компенсації перераховується на картку, номер якої Продавець повідомить Покупцеві. Оплата компенсації повинна бути здійснена протягом 5 робочих днів. У разі відмови компенсувати витрати Продавець має право звернутися до суду. У такому випадку Покупець буде зобов’язаний відшкодувати транспортні витрати та судові витрати в повному обсязі.
 
9. Повернення товару в Інтернет-магазин здійснюється відповідно до чинного законодавства України.