0 грн.
Зробити замовлення1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості (далі – Якісний Товар) протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
2. Критерії Якісного Товару:
2.1. Товар не має будь-яких явних ушкоджень (не порваний, не поламаний, не забруднений, відсутні сколи, подряпини, порізи і т.п.)
2.2. Збережено заводське пакування в оригінальному (початковому вигляді), включаючи бирки, ярлики та інше.
2.3. Повна комплектність – відповідно до оформленого Замовлення
2.4. Відсутність слідів розтину та експлуатації
2.5. Робочий стан
3. Якщо Покупець має намір повернути Якісний Товар, таке повернення здійснюється за рахунок Покупця.
4. Схема повернення Якісного товару
4.1. Передзвоніть Продавцю та повідомте йому про своє рішення повернути Товар із зазначенням причини повернення.
4.2. Повідомте Продавцю номер Вашої картки, куди йому потрібно буде перераховувати гроші, якщо ви робили передоплату.
4.3. Надійно (зовні та всередині так, щоб Товар не зіпсувався в процесі транспортування) запакуйте та надішліть Товар за адресою, яку вкаже Продавець.
4.4. Після отримання Товару та після того, як (і якщо) Продавець переконається, що Покупець повернув Якісний товар (п. 2) Продавець перерахує протягом 2-х днів гроші на Вашу картку, за вирахуванням транспортних витрат.
5. Неякісний Товар – протилежність Якісному Товару відповідно до п. 2
6. Якщо Покупець має намір повернути Неякісний Товар, таке повернення здійснюється також за рахунок Продавця.
7. Схема повернення Неякісного товару:
7.1. Передзвоніть Продавцю та повідомте йому про своє рішення повернути Товар із зазначенням причини повернення. Скиньте на Вайбер (066) 340-62-90 фотографії, які на Вашу думку характеризують товар як неякісний.
7.2. Повідомте Продавця про те, як на Вашу думку слід вирішити проблему. Або Ви хочете повернути гроші, або Ви хочете поміняти на такий самий, але Якісний Товар або на якийсь інший.
7.3. Якщо Ви бажаєте, щоб Продавець повернув Вам гроші тоді:
7.3.1. Повідомте Продавцю номер Вашої картки, якщо Ви робили передоплату.
7.3.2. Надійно запакуйте та надішліть Товар за адресою, яку вкаже Продавець.
7.3.3. Після отримання Товару та після того, як Продавець переконається, що шлюб має місце бути (що Товар Неякісний) Продавець перерахує протягом 2 днів гроші на Вашу картку.
7.4. Якщо Ви хочете, щоб Продавець замінив Вам Товар (Неякісний на Якісний) тоді:
7.4.1. Надійно запакуйте та надішліть Товар за адресою, яку вкаже Продавець.
7.4.2. Після отримання Товару та після того, як Продавець переконається, що шлюб має місце бути (що Товар Неякісний) Продавець відправить Вам протягом 2 днів з моменту отримання Якісного Товару.
8. У разі якщо Покупець не забрав з відділення кур'єрської служби (і не сплатив) замовлений Товар то Покупець зобов'язаний на вимогу Продавця компенсувати продавцю транспортні витрати на доставку вантажу в обидві сторони. Сума компенсації перераховується на картку, яку продавець повідомить Покупцю додатково. Покупець зобов'язаний сплатити суму компенсації протягом п'яти робочих днів з моменту отримання номера картки від Продавця. У разі якщо Покупець не бажає компенсувати транспортні витрати Продавець має право звернутися до суду. Після звернення Продавця до суду Покупець буде зобов'язаний компенсувати транспортні витрати, а також судові витрати в повному обсязі.
9. Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.